Campagne duurzame bedrijfsvoering

Technische maatregelen helpen om uw pand en bedrijfsvoering te verduurzamen, maar alleen techniek is niet voldoende. Uiteindelijk blijft de duurzaamheid van uw bedrijf afhankelijk van het gedrag van medewerkers. Om duurzaamheid in uw organisatie te verankeren is het belangrijk dat alle medewerkers bewust bezig zijn met duurzaamheid. Een bewustwordingscampagne helpt u daarbij. Een campagne kan gaan over duurzaamheid in het algemeen of over n thema daarbinnen, bijvoorbeeld vervoer, energieverbruik of afval.

Voor wie is een bewustwordingscampagne interessant?

Een bewustwordingscampagne is interessant voor u als u duurzaamheid in uw bedrijfsvoering wilt verankeren en uw medewerkers hierbij wilt betrekken. De aanpak is geschikt voor bedrijven met meer dan 20 medewerkers, overheidsorganisaties en instellingen.

Wat zijn de voordelen voor u?

Een bewustwordingscampagne levert u het volgende op:
  • Enthousiaste en betrokken medewerkers die met u meedenken over een duurzame bedrijfsvoering en hun gedrag daar op aanpassen
  • Een gemiddelde besparing van 5% op het energieverbruik in het eerste jaar 
  • Duurzaamheid wordt zichtbaar voor stakeholders

Wat kan Stimular voor u doen?

Stimular begeleidt u bij het bedenken en uitwerken van ideen voor een bewustwordingscampagne. Dit resulteert in een draaiboek op maat voor uw organisatie. Daarna ondersteunt Stimular u desgewenst bij de uitvoering van de campagne. Stimular ontzorgt u hierbij optimaal. Voorbeelden van activiteiten zijn het begeleiden van een interne werkgroep, het aanleveren van communicatiematerialen en het organiseren van een themadag of ludieke actie. De campagne is altijd maatwerk voor uw organisatie.

Volgende stap voor u

Een bewustwordingscampagne is maatwerk. Maak daarom een afspraak met Stimular om te bespreken hoe we samen een campagne voor uw organisatie vormgeven. Bel of mail Stefan Romijn (010 - 238 28 27).